Reklama w Kinie

kina w Polsce

miast w kraju

sal kinowych

sal dream

Rodzaje kampanii on screen:

Kampania regularna – emisja spotu przed wszystkimi filmami, które są emitowane w kinach w trakcie kampanii Klienta.

Kampania pakietowa – emisja spotu przed wybranych pakietem filmów. Najczęściej wykorzystywane to:

A

pakiet filmów familijnych

A

pakiet filmów kobiecych

A

pakiet filmów męskich

Follow the movieemisja spotu reklamowego przy jednym, wybranym tytule filmowym.

Follow the traileremisja spotu reklamowego przy zwiastunie wybranego filmu.

Rodzaje kampanii off screen (formaty reklamowe):

Z badań widzów, które przeprowadzaliśmy we współpracy z Publicis Media wynika, że widzowie wskazują działania off screen, jako te, które zauważają a przede wszystkim deklarują, że kontakt z nimi ma wpływ na rozważenie zakupu reklamowanego produktu.

A

Emisja spotu na plazmach emisja spotu Klienta na ekranach znajdujących się nad kasami oraz barami – 88% widzów deklaruje, że zauważa tę formę a 25%, że kontakt z reklamą może wpłynąć na rozważenie zakupu promowanego produktu.

A

Digital Posterekspozycja plakatu elektronicznego w holu kina.

A

Sampling przekazywanie widzom ulotek bądź produktów Klienta (sampling może być realizowany przez obsługę kina bądź dedykowane hostessy). 58% badanych widzów deklaruje, że zauważa tę formę reklamy, a 51%, że otrzymanie sampla może mieć wpływ na zakup otrzymanego produktu.

A

Digital Signage – umieszczenie materiałów Klienta na wielkoformatowych ekranach w holach kin.

A

Naklejki na lustrach w toaletach

A

Naklejki na podłodze w holu kina

A

Stoisko promocyjne – wydzielona strefa Klienta w holu kina.

A

Branding sali kinowej – umieszczenia materiałów Klienta w sali kinowej. W ramach takiej współpracy Klient otrzymuje możliwość brandingu tylnej ściany w sali, oklejenia drzwi wejściowych, branding ściany przy wejściu do sali, branding zagłówków, ekspozycja roll-up’u.

A
Droga widza w kinie – wyobrażając sobie drogę widza od wejścia do kina do momentu rozpoczęcia emisji filmu można zauważyć, że kino daje swoim Klientom możliwość wielokanałowego dotarcia do swoich odbiorców. Kino jako jedyne medium oferuje tak dużą ilość kontaktów z reklamą w krótkim czasie i wykorzystując do tego różne nośniki.

Słowniczek:

A

CPC – cost per contact – koszt dotarcia do jednego widza.

A

Paczka DCP (Digital Cinema Package) – ​zbiór plików zawierających obraz oraz dźwięk niezbędny do emisji spotu w kinach.

A

Kinotydzieńkampanie reklamowe w kinie rozpoczynają się w piątki, a kończą w czwartki (wynika to z tego, że w piątki są w kinach premiery filmów).

A

Estymowana widownia – prognozowana liczba widzów w trakcie kampanii.

A

Post buy raport realizacji widowni, który Klient otrzymuje po zakończeniu kampanii.

A

Reklama on screenkampania reklamowa obejmująca emisję spotu na dużym ekranie w sali kinowej.

A

Reklama off screenwszystkie działania reklamowe na terenie kina, wyłączając emisję spotu na sali kinowej.